o’

o’
@artuyacvhs
"İnsanlık öldü mü?" dedim. "Yok," dedi, "ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?"
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yavaştır yaşamının anlamı.
Sayfa 22
Ah,benim bildiklerimi herkes bilebilir-bana özgü olansa yalnızca yüreğim.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Keşke insanlar geçip giden şimdiyi yaşamak yerine, geçmişte kalan bir sıkıntının hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar
Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben. Evlerin ve kalabalığın acısını sana üstün tutmadım. Yoksulluğun acısından hafif bilmedim acını.
Sayfa 7·Kitabı okudu