“Belki de, az çoktan fazladır. Belki de az, hayat ve ölüm kadardır! Belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir. Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir. Belki de az, her şey demektir. Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir…”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gözlerimden tut da ciğerlerime kadar kırgınım. Aslında ne sana, ne olanlara. Kendime kırgınım!.. Maziye hiç değil,âna kırgınım. Anlatamadığım, anlayamadığım masalların bana yaptıklarına, dinlediğim şarkılarda bana seni anımsatan şarkıcılara, beni anladığın kelimelerin bana her şeyi anlatıyor gibi geliyor oluşuna bir hayli kırgınım.
Beni ben kırdım oysa, iyi değilim. Galiba yoruldum. Her şey kadar, herkes kadar, sen kadar...'