Herkese selamlar
#beastofthebriar #briarcanavarları serisinin ilk kitabi #bondedbythorns #dikenlerlebağlı yorumu ile geldim.
Kitabin anlatim dili şimdiki zamandi ve her karakterin bakış açısıyla bu devam etti. Ancak bazi yerlerde geçmiş zaman kipi de kullanıldığı icin biraz kopukluk hissi verdi bu durum. Ilk zamanlar bu sebep beni biraz yorsa da alıştığımdan dolayi mi hikayenin akiciligindan dolayi mi bilmiyorum ama severek okudum.
Günümüz dünyası ile Peri dünyasının ic ice gecmis halini, karakterlerini, evreni ben cok sevdim. Ters Harem etiketi ile yayinlanmasinin ardindan nasil bir hikaye olacağını merak ediyordum ama okuyunca bana mantıklı geldi.
Eğer daha evvelden periler dünyasına ait okumalar yaptiysaniz cok da ahlaki veya etik değerleri olan varlıklar olmadıklarını bilirsiniz. Bunlarin yasadigi hayatlar kimisi icin carpik görünse de ben cok doğal buldum. Yalnizca ana kadin karakter Rosalina'yi oldukça saskoloz buldum Her prensten bir isirik almak isteyen, akli bes karis havada, ask romanlarina kapilmis ve oylesi bir tutkuyu tüm prenslerde arayan masum! kasabali kizimizdi Yani o kadar prenssiniz gide gide bunda ne buldunuz size de ayri hayret ettim Gördüğüne kalbi çarptı, bir yerlerine birseyler oldu hatunun
Keldarion, canim prensim ne işin vardi onunla? Sen Kış Prensi'sin. Bir silkelen kendine gel! o sadece bir insan, sana yakışmıyor (bende kotu gorumce kaynana gibi oldum sanki) ay kiyamam bir de oyle guzel Rose'um Rosalina'm diyordu ki içim gitti valla. Ama iste adam ruh eşini nulmus, iyi veya kötü, artik onun sorunu ne yapayim ben daha fazla
Prenslerin hepsiözellikle de favorim Keldarion oldu tabi kiAdam huysuz ama bence asiri karizmaydi. Farron ile Dayton'in ilişkilerini cok keyifle okudum ki Dayton'in surekli Farron'a "yavrum" demesiBence o ikisi ruh