Aybükeyld

Aybükeyld
@aybukeyld
Sanki duygularımız dizginlenip denetlenebilir şeylermiş gibi yazmışsın; neden? Dizginleyebilseydik, duygu denmezdi onlara, düşünce denirdi.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Mesele bir şey olmak değil; mesele sen olmayan her şeyden soyunup, en başta sende ‘Ol!’ denmiş olanı yaşamaktır.'
Edebiyat
Mektupların senin göğsünde ne kadar temiz ve insan bir kalbin çarptığını bana gösteriyor, bu kalp bundan böyle benimki ile beraber çarpacağı için dünyanın en bahtiyar insanıyım.
Edebiyat
Kıskanmayı bile unutmak. Onu mutlu eden herkesi ve her şeyi sevmek. O noktada sahiplenmek biter, saf aşk kalır.
Kendi kanaatini tükettikten sonra bir şeye yepyeni gözlerle bakmanın son derece hüzünlü bir yanı vardır hep.
koridor·Kitabı okudu