Bu kitabın açıkçası abartıldığı kadar güzel olmadığını düşünüyorum. Beklentilerimi karşılayamasa da bazı cümleler hayatımızda ki birçok şeyi sorgulatıyor. Hatta bir yer var ki çok haklıydı; " öldüğünüzde millet gelip karnınızın üstüne bir sürü çiçek falan koyacak, daha bir sürü zırvalık. Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın? Yani..."
Ah bu vatanda her şehide bir taş dikilseydi, memleketimiz baştan başa bir kabristan kesilirdi ve bu türbelerin kandilleri için göğün yıldızları kafi gelmezdi.