Hissiz değiliz , merhametsiz hiç değil
Sadece bu çağa denk gelmenin neticesinde duygularımızı saklar olduk , yeni bir insan tanımanın verdiği yükü taşıyacak takatimiz yok .
Sanki ; tek bir hakkımız var bir tek O mutluluğu bekliyormuş gibi ...
Gerisi yorucu , gerisi üzücü , gerisi fani ..
Adam bir sene sonrası için hazırlıklar yapıyor ve akşam olmadan öleceğini bilmiyor . Ve ben Tanrı'nın ikinci deyişini hatırladım " insana verilmemiş olanı öğren " .