ayşe༄・♪˚˳♩

ayşe༄・♪˚˳♩
@aysecileknw
life was a willow and it bent right to your wind...
Matematik Öğretmeni
Lisans
11 Haziran 2002
24 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Yalnızım. Kendimi yalnız hissediyorum ki, bu yalnızlıktan da kötü. Benim yalnızlığımı ve kendimi yalnız hissetmemin yalnızlıktan da kötü olduğunu anlayacak senden başka kimsem yok. Ve sen de yoksun. Belki de hiç olmayacaksın.
İnsan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğuştan gelen bir kusurumuz var; hepimiz mutlu olmak için dünyaya geldiğimizi sanıyoruz.
Hayat ve İnsan
Eşimin resmi duvarda asılı, fakat ben çiviyi kalbimde hissediyorum. Cahit Zarifoğlu
Aşk
Hayatımın boşa harcanıp gittiği düşüncesi gece gündüz karabasan gibi boğuyor beni. Geçmişim yok, ahmakça, boş şeylere harcadım gitti onu, bu günüm ise anlamsızlığıy­la, saçmalığıyla daha da berbat. Vanya Dayı Anton Çehov
Hayata Dair