"Bana yapmış olduğun şeyi affediyorum; ama kendine yapmış olduğun şeyi, ben nasıl bağışlayayım!" İşte büyük sevgilerin hepsi böyle konuşur. O büyük sevgiler, affı da, acımayı da yener. İnsan, kalbini sık tutmalıdır; çünkü eğer onu elden kaçırırsa, aklını da o kadar çabuk kaybeder!
Elbette seni inciteceğim.
Elbette beni inciteceksin.
Elbette birbirimizi inciteceğiz.
Ama bu varoluşun mutlak koşuludur.
Bahar olmak, kışın riskini kabul etmek demektir.
Var olmak, var olmama riskini kabul etmektir.