Bazıları kendilerini "iyi insan" , diye tarif ediyorlardı. İyilik evrensel bir şeydir. Kendi yandaşına, kendi soydaşına iyilik yapıp, diğerlerini mahvetmek iyilik olamaz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Terimizle sulanmalı yeryüzü
güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca
Apansız fırtınalar çıkmalı
sarsılmalıyım
Özlemek
yanında olmak isteğidir
gülüşünü görmek biraz da
"Duygularıyla" yaşayanlar için hayatın bir trajedi, "mantığıyla" yaşayanlar içinse bir komedi olduğu söylenegelmiştir. Yarım hayatlarla yetinmemiz için hiçbir neden yoktur. Hem duygularını hem mantığını kullananlar için hayat bir serüvendir.