Bagzen sevende gıdyor yada gitmek zorunda kalıyor ama gıdıyor bellki zamana bırakmaya yenıden daha iyi olmaya yada temelli kendini özlem denilen illetin kucaklarına atmaya herkes gider kimse kalmaz sen senle kalırsın.
~"Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini ,sevmeye nasıl hakkı olduğunu bağzen anlamıyorum , çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki ,ondan başka ne bir şey tanıyor ,ne bir şey biliyorum ; ondan başka da bir şeyim yok zaten !"~