banu

banu
@banuuu_
imkâna mecbur, nâmümküne meftunum
O halde, bu dünyada yaşama zahmetine değen bir şey varsa, onu kaçırmamalıyım...
1000Kitap
banu
Merhaba kitabı okumayı düşünüyorum, nasıl okunmaya değer mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Albayım, bir hayat koleksiyoncusuydu. Hayatının hiç bir bölümünü çöp sepetine atmamıştı; bir gün lazım olur diye bir köşede saklamıştı.
Sayfa 410 - iletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
banu
Nasıl gidiyor dili ağır mı
Momo hiç kimsenin yapamayacağı şekilde başardığı şey dinlemekti. Belki şimdi pek çok kimse, bu da bir şey mi, herkes dinlemesini bilir, diyecektir. Oysa hiç de öyle değil. Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
banu isimli okura yanıt verildi
banu
Teşekkür ederim💫💫
Momo hiç kimsenin yapamayacağı şekilde başardığı şey dinlemekti. Belki şimdi pek çok kimse, bu da bir şey mi, herkes dinlemesini bilir, diyecektir. Oysa hiç de öyle değil. Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
banu
Merhaba nasıl bir kitap Momo?