Okur Yazar

Okur Yazar
@barbarrossa
İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi…
"Ve bırakır gideriz, gitmek kurtulmaksa."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yahu sizde haya utanma yok mu?Insaf duygusunun lüzumsuzluğunu ispat etmek için mi geldiniz dünyaya?
Yalnız bir kez büründüm sessizliğe. Bir adam bana "Sen, kimsin?" diye sorduğu gün.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Hayâlperest olmayın. Hep sükût-ı hayâle uğrarsınız.
Edebiyat