Beş dakika gecikince,"Kusura bakma."dersin;birine kazara bir omuz geçirince dersin,üstüne yanlışlıkla çay dökünce dersin.Fakat insanın kalbini daglayinca denir mi?Yine de kusura bakmadım.
Ben, yapılacak tek bir şey olduğu kanısındayım: Doğma nedenimizi bulmak ve bunu elimizden geldiğince iyi, bütün gücümüzle, öküz altında buzağı aramadan ve bizim hayvan doğamızda tanrısallık olduğunu sanmadan yerine getirmek.