baskettkolik

baskettkolik
@basketkolik
Ben ancak ve ancak örnek verebilecek durumda olan bir filozoftan hoşlanırım..
Babam güzelliğin hep yüzeyde kaldığını ama çirkinliğin en derinlere kadar işlediğini söylerdi…
Sayfa 185·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim bilir.. Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
“Gözlerimi kapattığım zaman senin hayalini görüyorum”.. diyorsun . Ah Aliye ben gözlerim açıkken bile hep seni görüyorum..
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
İçimizde şeytan var... Can kırıkları var. Nefret var, yalanlar var... Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor... Melankoli ve hüsran var... Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Yedi adam biri bir gün bir aşk gördü gereğini belledi ölüm girse koynuna Ayırmaz aşkı yanından