Keşke imkan olsaydı da (ki insan tabiatı için bu asla mümkün değildir) herkes, hepimiz, benliğimizin en gizli köşelerini olduğu gibi açığa vurabilseydik; başkalarına, hatta en yakın dostlarımıza, sırası gelince kendimize bile itiraf etmekten çekindiğimiz ne varsa, hepsini korkmadan ortaya dökebilseydik..
Gecenin gölgesi düşerken üstümüze Kararıyor genç ölülerin ak dişleri
Yüzüm yanıyor
Yanıyor yüzüm Bu yangın, bu utanç, bu hüzün Bitmeyecek mi ey tanrım.. Zülfü Livaneli