Kardeşim yaşama kafa yormayı bir yana bıraktığı için çok mutludur. Hakkında düşünemeyecek kadar yaşamakla meşgul. Benim hatam ise bir kere kitapların kapağını açmış olmak.
İnsandaki çocuk vicdan, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez.
Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.