Begüm Kaya

Kardeşim yaşama kafa yormayı bir yana bıraktığı için çok mutludur. Hakkında düşünemeyecek kadar yaşamakla meşgul. Benim hatam ise bir kere kitapların kapağını açmış olmak.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugünlerde insanlar öyle bir hale geldiler ki artık yaşama kapasiteleri sahip olduklar paraya göre belirleniyor.
Edebiyat
İnsandaki çocuk vicdan, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Edebiyat

Begüm Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·134 syf.·
29 saatte okudu
·
2023 17. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 17,1bin okunma
Çocuk kalbinin, çocuk ruhunun bağdaşamadığı her şeyi reddettin.
Edebiyat