belfin özden

belfin özden
@belfinozdn
“Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: ‘Dünyada neler gördünüz? dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karşımızdaki kişiyle olan ilişkimizi anlamamızın farklı türleri yalnızca, kendimizle olan ilişkimizin değil, ona güvenilmez, bu vaaz için kusuruma bakmayın, körler dünyasında yaşayıp gözleri görmenin ne demek olduğunu bilemezsiniz, ben bir kraliçe değilim, hayır, yalnızca dehşeti görsün diye dünyaya gelmiş bir kadınım, siz o dehşeti hissediyorsunuz, bense hem hissediyorum hem de görüyorum.
Bitirmek için yarını, Başkasına anlatmak için bitirmeyi beklemeyeceksiniz.
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok Dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
sana sarılmak istiyorum. Yazınca olmuyor işte, söyleyince de eksik. Ne kadar uzağında söylemek hissetmenin...