ben dee :3
Açık havada kitap okuyanlara ister büyük, ister küçük olsunlar yakınlık duyarım hemen.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben dee.
Birinin fazladan bir fincan kahveye ihtiyacı olduğunu anlayabilirim.
Ben hala inanıyorum
Eskiden çok güçlüydüm, Dee. Her şeyi yapabileceğime inanırdım.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Ben dee :)
“Yaşamaya bayılıyorum, güneşi doğarken ve batarken seyretmeye. Baharları, yağmurları ve karı. Yolları seviyorum. Dünya, bir kambur değil sırtımda. Öyle ki yürürken, bisiklet sürerken birden keyiflenirim ve dünyanın ne kadar güzel bir yer olduğu duygusuyla hızlanırım.”