Nesrin️

Nesrin️
@benim_dunyam_
"Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplardaki kahramanları semtimde bulamayışım değil miydi?"
Türk Dili ve Edebiyatı
Lisans
İzmir
18 Mayıs
138 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
youtu.be/878TfFU86OM Bu platformda tanıdığım, tanıştığım etkileşimde bulunduğum tüm öğretmenlerim, gülü bir gün, sizi her gün.. 😬 İyi ki varsınız..🙏 @Halidemm Hazan Çelik @JustBelieve_13 Ryhn Betül Arslan @ayselmamoste @nurdan_g @sanliiyagmur @EdebiyatPrvr @MademoiselleNoirS ✰ Yıldız ✰ Tuğçe HASANHOCA @Jale_bingol Emel
Nesrin️
Çok teşekkür ediyorum düşünceniz için. :) Çok mutlu ettiniz. 🙏🏻 Tüm öğretmenlerimin günü kutlu olsun.🌸🌸
Bu alıntıya kalbimi bırakıyorum <3
Seni az tanıyorum... Az... Sen de fark ettin mi? Az, dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi... Bu yüzden, belki de, az çoktan fazladır. Belki de az, hayat ve ölüm kadardır! Belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir. Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir. Belki de az, her şey demektir. Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir...
Edebiyat
Selen Açari isimli okura yanıt verildi
Nesrin️
Sevindiim :)) kitabın da alıntının da etkisi büyüktür bende.
Bu alıntıya kalbimi bırakıyorum <3
Seni az tanıyorum... Az... Sen de fark ettin mi? Az, dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi... Bu yüzden, belki de, az çoktan fazladır. Belki de az, hayat ve ölüm kadardır! Belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir. Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir. Belki de az, her şey demektir. Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir...
Edebiyat
Nesrin️
😍 Kitaba başlamamı sağlayan o güzel alıntı. Sonra aklımda ve hayatımda iyice yer edinmişti. Burada görmek ne güzel. Ellerinize sağlık :)