Belinda Fatma Erişci

Belinda Fatma Erişci
@berisci
Eğer durabilseydim, yapardım. Ama zor yoldan öğrenmiştim, kime âşık olacağımızı seçemezdik. Aşk bizi seçerdi. Aşk uygunluğu ya da kolaylığı ya da tasarıları umursamıyordu. Aşkın kendi planları vardı ve tek yapabileceğimiz yolundan çekilmekti.
Reklam
"Çünkü kendini beğenmiş insanlara göre herkes onlara hayrandır."
"...Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur."
"Duyarsın derinlerinde bir yerlerde, insanın insana bölünmesidir yalnızlık."
Sayfa 237·Kitabı okudu