Betül Erbir

Betül Erbir
@betulerbir
Biri altını çizdiği bir kitabı veriyorsa sana bil ki ; ya yarasının sebebisin ya da yarasını göstermekten çekinmeyeceği biri...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğru kostümü giyersen; kendini, rolünü yaptığın kişi gibi hissedersin.
Edebiyat
Hani insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı.Hani unutmak,insan soyunun en büyük şifasıydı.
Edebiyat
Hiçbir insan seven bir insanın karşısında alakasız olamaz.
Edebiyat
Çekip gitmek için,geride bırakabileceklerinin yokluğuna dayanmayı göze almak gerekiyormuş.Özlemi göze almak,yalnızlığı göze almak.
Edebiyat