beyaban

beyaban
@beyaban_
"Hiçbir şey" diyen bir cümlenin ortasına terk edilmiş bir kelimeyim.
“Kendim ele aldım kendimi, yeniden iyileştirdim.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çekildik bakalım, dünya size kalsın!
Herkesi sev, azına güven, haksızlık etme hiç kimseye. Kaba güçle değil, zekânla çık düşmanın karşısına. Kendininmiş gibi savun dostunun hayatını. Gevezeliğin için değil, suskunluğun için kızsınlar sana. William Shakespeare
Edebiyat

beyaban

, bir kitap okudu
Puan vermedi·408 syf.·
7 günde okudu
·
2021 15. kitabı
Ahmet Ümit
8.2/10 · 32,9bin okunma
Her günah ölümcüldü ve her kayıtsızlık suçtu. Ya her şeydi ya da hiç.