Yaşamın anlamını sorgulamak veya keşfetmek için insanın her şeyi bilmesi gerekmez. sadece kendi değerlerini bulması ve bu değerler ile uyumlu yaşaması gerekir.
Halbuki başkalarının gençlik dediği şey benim içimde çoktan ölmüştü. Bu nedenle onunla vedalaşmak bana pek acı vermedi çünkü ben kendi gençliğimi bile yeterince sevemiyordum. İnatçı duygularım kendime karşı da sessiz kalıyordu.