Birinci mektup.
Burada anlatacaklarım tüm sertliği ve çıplaklığıyla gerçektir. Bizimki gibi özgür ilişkiler için asla geçerli olmayan erdemi çiğneme kaygısı duymadan tüm içtenliğimle, yaşadıklarımı gizlemeden, gerçekte başıma nasıl geldiyse ve nasıl yaşadıysam sizinle de o şekilde paylaşacağım. Sizin de bu özgürlüğü ahlaksızca bulup burun kıvırmayacağınızı umuyorum.
Alıntı
Çok kez bir başıma düşüncelere dalmış halde oturdum.
Alıntı
Reklam
Hazırım, her gün biraz daha kendimle bir başıma kalmaya. Ömür, bir pişmanlıktan fazlası değil belki de..Alınmış hiçbir soluk, vazgeçirmemeli insanı yaşamaktan. Her şey görünüyor sanki bütün çıplaklığıyla bu tepeden. Ömür, iki nokta arasında dengede durmayı gerektiren bir ip cambazlığı olsa gerek... Bittiği yerde yeniden başlayan ve devam eden...
Alıntı
Anlamayan anlamazdan gelen bu kalabalıklarda ne derdin ki ola¿
Burası benden başka kaç insanın evidir? Şimdi Bilmiyorum. Ben bir başıma onlardan uzağım, hep birlikte onlar benden uzak. Bana kendimden başkasıyla konuşmak yasak. Ben de kendi kendimle konuşuyorum.
Sayfa 53
Mutluluk ne zaman çıksa karşıma Yalnızlık bir zindan, çöker başıma..
Sayfa 25·Kitabı okuyor
1000Kitap
Camus, ne iyi söylemiş.
“Başıma bir şey gelecekse orada olmak isterim.”
Sayfa 151 - Başıma Bir Şey Gelecekse, Orada Olmak İsterim
Alıntı
Reklam
Reklam