Burada anlatacaklarım tüm sertliği ve çıplaklığıyla gerçektir. Bizimki gibi özgür ilişkiler için asla geçerli olmayan erdemi çiğneme kaygısı duymadan tüm içtenliğimle, yaşadıklarımı gizlemeden, gerçekte başıma nasıl geldiyse ve nasıl yaşadıysam sizinle de o şekilde paylaşacağım. Sizin de bu özgürlüğü ahlaksızca bulup burun kıvırmayacağınızı umuyorum.
Hazırım, her gün biraz daha kendimle bir başıma kalmaya.
Ömür, bir pişmanlıktan fazlası değil belki de..Alınmış hiçbir soluk, vazgeçirmemeli insanı yaşamaktan.
Her şey görünüyor sanki bütün çıplaklığıyla bu tepeden.
Ömür, iki nokta arasında dengede durmayı gerektiren bir ip cambazlığı olsa gerek... Bittiği yerde yeniden başlayan ve devam eden...
Burası benden başka kaç insanın evidir?
Şimdi Bilmiyorum. Ben bir başıma onlardan uzağım,
hep birlikte onlar benden uzak.
Bana kendimden başkasıyla konuşmak yasak.
Ben de kendi kendimle konuşuyorum.