...işin içine aşk girdiğinde hiç bir şey, hiç kimse, hiçbir durum o denli gülünç olamaz. Azıyla yetinemediğimiz tek şey aşktır. Ve yeterince veremediğimiz de o'dur.
Bende görüp sevdiği bir şeyler olduğunu biliyordum. Bunun güzel olduğunu düşünmeme rağmen ağırlıkmış gibi de geliyordu. O ağırlık yapmasını istediğinden değil tabii. Fakat sevgi bana hep ağır geliyordu. Taşımam gereken bir şey gibi.