Mayıs

Mayıs
@birsebastian
...işin içine aşk girdiğinde hiç bir şey, hiç kimse, hiçbir durum o denli gülünç olamaz. Azıyla yetinemediğimiz tek şey aşktır. Ve yeterince veremediğimiz de o'dur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tuhaf bir adam oldum. Kendimle konuşuyorum evin içinde. Biraz da şu koltuğa oturayım, diyorum
Bende görüp sevdiği bir şeyler olduğunu biliyordum. Bunun güzel olduğunu düşünmeme rağmen ağırlıkmış gibi de geliyordu. O ağırlık yapmasını istediğinden değil tabii. Fakat sevgi bana hep ağır geliyordu. Taşımam gereken bir şey gibi.
Ben bir ormanım, karanlık ağaçların gecesi... Fakat karanlığımdan korkmayanlar selvilerimin altında güller bulacaklardır.
-Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım? -Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın.