Kişiler çoğu zaman, kendilerine el uzatmadan yaşadıklarını yaşarlar; yaşantılarına el uzatmadan işkence çekerler, doyumsuzluk içinde kıvranırlar. Yaşantılarını beğenmiyenlerdir bunlar: kendileriyle savaş durumunda yaşarlar. Bu savaşa dayanamıyanlar, kendilerini yok ederler, ya da, çoğu zaman olduğu gibi, gerçekler konusunda kendilerini kandırarak avunurlar. El uzatabilenler ise, hazırlıklı kişiler, ancak istediklerini yaşarlar: yaşantılara "maruz" kalmazlar. Bunlar, kendileriyle barış içinde olabilen kişilerdir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eksiksiz bir bütün oluşturuyorduk (...), eskiden birdik ama işte "kendi kendimizden ayrıldık", eskiden bir olan bu bütünü şimdi sürekli aramak durumundayız.