damiela

damiela
i me and myself sahlo folina
İnsan neden acı çekiyor? Niye yiyor? Niye seviyor? Niye seviniyor? Hayat için. Birdenbire sonu gelen bir şey. Fakat neden geçip gidiyor?
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yok
Kitabımı sana adamak istedim Gözlerine baktım Gözlerin yok Öpmek istedim Yüzüne baktım Yüzün yok Tutmak istedim elini Elin yok İşit sözlerimi yüreğe işleyen kulakların yok Anlat bana bir şey anlat Dilin yok Haydi yan yana yanın yok Kitabımı sana adamak istedim Adın yok Güvercin getirdi şiirimi geriye Bu dünyada anlattığın kadın yok...
Şiir
"Hiç böyle yorulmamış; böyle üzülmemiştim. Çiğden sırılsıklam her yanım, Kalmadı diken çizmedik yerim. Ne sürünebilirim artık; ne yürüyebilirim."
William Shakespeare - Bir Yaz Gecesi Rüyası·Kitabı okudu
Şiir
mevsimdir nedense ölmeye heveslenir insan uzaya bir avuç yıldız tozu gibi savrulmaya rayından çıkmıştır yaşamak bir eskimişlik duygusu nereye baksan gücü yetmez kimsenin kimseyi kurtarmaya çünkü ne güzeller zehir zemberek güzeldir artık ne zehir zemberek çirkindir yeni çirkinler...
Şiir
Konuştuğumdan daha farklı yazıyorum Düşündüğümden daha farklı konuşuyorum Düşünmem gerekenden daha farklı düşünüyorum Ve bu en derin karanlığa kadar böyle sürüp gidiyor.
Alıntı