Zihnimiz ve kanılarımız iletişimle geliştikleri gibi iletişimle yozlaşırlar da. İyi veya kötü iletişim onları geliştirir ya da yozlaştırır. Dolayısıyla yozlaştırmayıp geliştirmek adına nasıl tercih yapacağımızı bilmemiz büyük önem taşır. Ve bu tercihi ancak halihazırda gelişmiş ve yozlaşmamışsak yapabiliriz. Burada fasit bir daire oluşabilir ve kendini bu dairenin dışına atanlar şanslıdır.