onur erdal

Kendi kendime şöyle diyordum: “Herhangi bir şeyde üstünlük gösteren biri mutlaka her zaman ardından konuşulan biri olur. Öyleyse ne olursa olsun bir şeyde üstünlük gösterelim; aranan biri olacağım, fırsatlar çıkacak ve geri kalanını da yeteneğim yapacak.” Bu çocukluk aklımın değil gevşekliğimin safsatasıydı. Kendimi yetiştirmek için gereken büyük ve hızlı çabalardan ürkerek, tembelliğimi pohpohlamaya çalışıyor ve onun utancını ona lâyık kanıtlarla örtüyordum.
Sayfa 355 - Islık·Kitabı okudu
Reklam
Aslında hiçbir şey yasa dışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu.
Sayfa 23·Kitabı okudu

onur erdal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2019 10. kitabı
Nazim Yaşar
8.4/10 · 303 okunma
Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece...
Reklam