B.

B.
@bookyou
“İçimizde şeytan yok. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik , bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Etrafımda dolaşan binlerce insan arasında kendimi arıyordum, kaybolmuştum. Aslında hasta değildim. Fakat içimde bir yerlerde bir şeyler eksikti.”
"Dostum, her şeyin farkında olduğun için mi yalnız ve mutsuzsun?"
“Birilerinin saçma iktidar mücadelesi yüzünden, insanlar birbirine kavuşamıyor, acılar yaşıyordu. İnsanların mutluluğu, iktidar oyunları arasında ne kadar da zavallı bir konu haline geliyordu.”
“Şu hayatta korktuğum tek şey çektiğim acılara değecek bir insan olamamaktır.”