dünyanın yuvarlak oluşunun (yaşayarak) farkına varmamın mazisi çok kısa...
dönüyor, dönüyor...
nice saat dilimleri geçiyor...
orada ayrı, burada ayrı...
ben geceye giderken, orada bir yerlerde akşam, bir yerlerde sabah..güneşle birlikte hareket ederek 24 saatini bir an olarak yaşamak mümkün mü, göz kırpmadan geze geze..enlem miydi, boylam mıydı her neyse seke seke..cehaletle kurulan hayal gibisi yok; masaldan farksız uç uçabildiğin kadar!