Bir şey bilmediğimiz gerçeğini, hayattaki en basit " iyi ve kötü nedir?" sorusunun cevabını bile bilmediğimizi unutarak, birbirimizi dinlemeden konuşmaya devam ettik. Bazen karşılığında övülmek için övdük, bazense birbimize kızıp bağırdık, tam bir akıl hastanesi gibiydi.
Aşağılıyorsun, bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! Kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor. Çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı; kendine saygı duyan biri değil, diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin.