''...Ölümün iyi bir şey olduğunu düşünüyorum desem bile insanların hayatını hafife alıyor veya değersizleştiriyor değilim. Yine öyle duygusallığa, rehavete kapılarak 'ölümü metheden' biri de değilim. Bizler, ölümünden bir kağıt parçası kadar uzağız, bu yüzden de bizim için ölüm sürpriz olmaktan çıktı artık. Bu noktayı unutma lütfen.''
Sayfa 41 - İthaki Yayınevi, Çeviren İrem Akçay