Ama şuramda bir bulantı. Gitmiyor, geçmiyor. İnsanlar arasında durmadan mikrop gibi yayılan bir hastalığın bulantısı bu.
Kuşku ve güvensizlik. Bunları böyle böyle düşünmek zorunda kalışım... Yoklaya yoklaya yaklaşmak herkese. Şu anlamda ya da bu anlamda... Adımları hesaplı atmak. Yürekleri hesaplı açmak. Açık olamamak. Her gün biraz daha kapanmak. Her gün biraz daha köstebekleşmek, tilkileşmek, böcekleşmek...
"yemin ederim size baylar,
her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır ;
hem de tam anlamıyla, gerçek bir hastalık.
fazlasıyla bilinçli olmak, bilincin her türlüsü hastalıktır. ''
Aramızdaki temel fark ne , biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!
-Peki sen ne görüyorsun bakalım
"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan"
“… Ve güz geldi Ömür Hanım.”
“Hüznün bütün koşulları hazır. Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan. Kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı…
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?”
#güzkonuşmaları