Büşşş

Büşşş
@bussinyoo
Dünyadan uzaklaşmak için okuyan biriyim. Bir yanımda kanunlarım diğer yanımda kitaplarım..
“Bu da” diye veciz bir ifadeyle ekledi Müdür, “ mutluluk ve Erdem’in sırrıdır; yapmak zorunda olduğun şeyi sevmek. Tüm şartlandırmalarının amacı budur: insanlara, kaçınılmaz toplumsal yazgılarını sevdirmek. “
Sayfa 42·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önsöz
Kronik vicdan azabı, tüm ahlakçıların hemfikir olduğu gibi, hiç de istenmeyen bir duygudur. Eğer kötü bir davranışta bulunduysanız, pişmanlık duyun, elinizden geldiği kadar durumu düzeltin ve bir dahaki sefere daha iyi davranmaya bakın. Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerinde kara kara düşünmeyin. Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Bu ülke çok acımasız, bu topraklar çok sert, bu toprakların insanları çok hoyrat… Ama bu bizim ülkemiz Evgenia, burası bizim toprağımız, bizim vatanımız. Biz burasıyız Evgenia…
Sayfa 438·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Gerçek olduğunu biliyorum Nevzat. O yüzden gidiyorum ya buralardan. Beni hayata bağlayan bağlardan birisin, diyorsun. Belki bencillik ama ben o hayatın kendisi olmak istiyorum. Çünkü benim için o hayatın kendisi sensin.
Sayfa 258·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
… Çünkü karanlıkta koşanlar çabuk düşer…
Sayfa 436·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı