tevrat

Oysa ben onu öldürdüm diye güllerin güzelliği azalmış değil. Kuşlar aynı mutlulukla bahçemde şakıyorlar. Ben de bu gece seninle yemek yiyip operaya gideceğim sonra da bir yerlerde supe yeriz herhalde. Şu yaşam denen şey nasıl da dramatik ! Harry bütün bunları bir kitapta okumuş olsaydım hiç kuşkusuz ağlardım.
Sayfa 101 - Can·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bekleyiş
9/10
·217 syf.··
2020 186. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2020 13:57
Giovanni Drogo'nun askeri yaşamı boyunca sınırdaki Bastiani Kalesi duvarları arasında monoton ritimle sıkışıp kalan kararlarını geciktiren ama kuzeydeki düşman Tatarlarla çıkacak savaşta bir kahraman olma parlak bir kariyer beklentisi içinde geçen olmayacağını bilmesine rağmen kendine bile itiraf edemediği, kendini aldatmanın,düş kırıklığının, acı çekmenin,aşağılanmanın, avuntunun, dürbüne her bakışında zihninin kendine oyun oynadığı karakterlerin düş gibi geçen ( kale için kısa asker için uzun olan ) zamanın, o hiç bir zaman gelmeyecek anın, tüm yaşamını bekleyerek tüketişin hüznün yalnızlığın romanı, Hani balığın yaşamadığı göle oltasını atıp büyük umutla talihlini bekleyen zamanla da hayal kırıklığına uğrayan hevesi tükenen ama olta başından ayrılmayan tam balık gelince de kovulan balıkçı misali... (mantıktaki "Batık maliyet safsatası".. ) "Barbarları Beklerken" romanına bir parça benziyor. 100. Sayfalardan sonra roman sizi sarıyor. Öncesi nisbeten sıkıcı, monoton ilerliyor. Sabredin derim. Akılda kalan Drogo'nun teğmen Moto ile karşılaşma anı vurucu... ...düşlere elveda; yaşam başka nedir ki... Ama biliriz ki hayatta her istediğimizi elde edemeyiz. Muhteşem bir anlatım....
Edebiyat
Tatar ÇölüDino Buzzati · İletişim Yayınları · 199119,8bin okunma

tevrat

, bir kitap okudu
9/10
·217 syf.··
3 günde okudu
·
2020 186. kitabı
Dino Buzzati
8.2/10 · 19,8bin okunma
Yaşamın anlamı mı hayatımın anlamı mı ?
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2020 184. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2020 22:54
Genelde Mutluluk üzerine kendi yaşam deneyimlerini de katarak Bilişsel davranışçı bakışı kapsamındaki bilgilerini okuyucuya sade,açık seçik, yormadan anlaşılır bir dille örnek vererek anlatan yazarın, bu kitabında istediği mesajı vermekte başarılı olduğunu düşünüyorum. 2 günde okudum. Acizane düşündüklerimi ifade etmeye çalıştım. Aklımda yer eden soru ; paylaşmadan geçemeyeceğim " hayat anlamlı mı " yerine " benim hayatım anlamlı mı" diye sormalı
Felsefe
His ve CezaŞeyda Betül Kılıç · Epsilon Yayınevi · 202049 okunma