İnsanlar hep inançlarını başkalarına dayatıyor. Sırayla işgal ediyor, sonra da işgal ediliyorlar. İnsanlık asla iyiye gitmiyor. Değişen tek şey bilim ve teknolojidir, dolayısıyla gördüğümüz tek ilerleme silahlanma alanında oluyor.
Önceki yedi kitabı okudum sırada sekizincisinde... Atom bombası ve nükleerin bir belgeselidir. Vahşeti çizgi romanda hissedebirsiniz. Atom ve nükleer santrallere hayır demeliyiz şimdi....
Hayatta en büyük kötülük yuzeyselliktir . Diyorsanız teleny mutlaka okumalısınız. Bu gerçek bir hayat hikayesidir. Çekeceğiniz bir ceza yoksa din ne işe yarar.
Terkedilmiş Momo'nun Rosanın yanındaki yaşamını anlatmıştır. Filminide izledim roman daha güzeldi. İnsanların etnik kökeni düşünmeden nasıl bir arada yaşayabileceği ve mutluluğu da bu şekilde yaşanması gerektiği güzel anlatılmış.