Uğraş uğraş, ne halim kaldı ne canım…
Sayfa 9 - Türkiye İş Bankası ve Yayınları·Kitabı okuyor
Hayatta herkesin sabit sitemi diyebilir miyiz?
Canım insanlar! Sonunda, bana, bunu da yaptınız.
Sayfa 4 - İletişim Yayınları
Reklam
"Herkes beni keyfi yerinde, daima gülen biri sanır. İşte bunun için yazılarım çok dertlidir."
“Bana böyle şeyler yazma ,sonra sana deli gibi âşık olurum ,”
Doğrusu,dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım.
“Etrafa kırıldığım zaman beni sen teselli edeceksin ,işte o zaman ben her şeyi unutarak senin boynuna sarılacağım,”
Reklam
Reklam