Son derece küçük ama önem taşıyan iç sarsıntılarını betimlemeye odaklanmış bir kitabı bitirdikten sonra kendi hayatımıza döneriz; ancak artık farklı biriyizdir, çevremize başka bir gözle bakmaya başlarız, fark ettiğimiz ayrıntılar tabiî ki yanımızda kitabın yazarı olsa onun da gözünden kaçmayacak ayrıntılardır.
Salt klinik tedavisini önceleyen "endüstriyel tıp" insanları ilaçlara bağımlı yaptı. İlaç bağımlısı olduk! Bakın çevrenize, herkes ilaç kullanıyor. En ufak sıkıntısında ilaç almazsa öleceğini düşünen insanlar var hayatımızda. Ve biz bu sürece nasıl geldiğimizi hiç konuşmuyoruz.