- "Yunanlılar bizden baklavayı çaldı, böreği çaldı diye bir goy goy gidiyor. Ama kimse de demiyor ki, bizim Yunanlılardan çaldıklarımızın yanında bunun lafı olmaz. Acar hırsız ev sahibinin şaşırtır hesabı, bizimkilerin Yunan'dan çaldıkları ve Türk ilân ettiklerini kabaca, bütün bir Yunan tarihi, Yunan kültürü, hattâ Yunan milli varlığı olarak ifade edebiliriz.
Geçen Eurovizyon yorumlarına bakıyordum. Bir "Türkçü" genç aynen şöyle yazmış: "Yok artık, horonu bile çalmışlar." Dedim onu da mı yapmışlar? Bunlardan her şey beklenir. Çalarken ona Yunanca
bir ad verip onu bize de benimsettilerse şimdi keki tutuk!
Şimdi bunlar İslâm'a, yani gerçek Türk kimliğine "Arap kültürü" diyorlar. Peki onu çıkarınca Türklükten geriye ne kalıyor? Bir dini var mı? Sakın şamanlık demeyin, çünkü şamanlığın Türk dini mi, yoksa tıpkı İslâmiyet gibi komşudan alınmış bir onluk mu olduğunu gösterecek bir bilgi yok. Eski çağda herkes şaman; Türkler arada onu bırakıp budist, maniheist falan da oluyorlar.
Yani İslâmiyeti çıkardığın zaman yerine ne koyuyorsun? Ne olacak, Yunan kültürü. Az önce okudum, "Homeros da bizim, Herodot da bizim" diye bağırıp çağırıyor blog yazarının teki. Neden? Çünkü Anadolu'da yaşamışlar. Anadolu'da yaşamış olduklarına göre Türk olmaları mı gerekiyor? İnanmayacaksınız ama aynen bunu yapıyorlar. Eski kavimlerden Türk olduğunu "ispatlayamadıkları" bir teki yok. Bana bir eski kavim söyleyin: Deyin ki, Frigyalılar. Türk, bal gibi Türk! Deyin ki, Lidyalılar. Türk'ün hası, senden benden daha Türk! Hititler, Akkadlar, Hurriler, Medler, aklınıza ne gelirse, hepsi Türk. Roma İmparatorluğunun kurucusu Etrüskler, Türk'ün önde gideni. Vikingler, Cermenler su katılmamış Türk. Hele Yunanlılar; onların her şeyi Türk. Geçen ODATV'de okudum: Yunan diye bir millet olmadığını, Türk