ben john green'in kitaplarını çok seviyorum. hafif kafanızı boşaltmak,klasiklerden sıkıldım biraz farklı olsun derseniz bu kitabı okuyun,ardından filmini izleyin. bu tatlı aşk hikayesinde gülümseyeceğinize eminim.
''Dünyayla arasındaki maddesel ve ruhsal tüm bağları kopmuş fanilerin -er ya da dişi, farketmez- kişisel tercihidir intihar. Seçilmiş bir ölüm şeklidir. Engellenmesi güç, hatta olanaksız.''
bu kitap araba plakalarına,saatlere ve kuş tüylerine dikkat etmemi sağladı. Melek kavramı size garip gelebilir,onlarla iletişim kurabileceğiniz düşüncesi imkansız görünebilir fakat bi' şans verin. belki karşınıza bembeyaz bi kuş tüyü çıkar