A

Creation
Var olmak dedim de, içime bir kuşku düştü: Var olan biri neden başkalarını var etmeye çalışır ki ! Örneğin yazarın beni yaratması(Tanrı'nın insanı yaratması gibi), bir mükemmeliyetin sonucu mu yoksa bir eksikliği giderme, bir boşluğu doldurma ihtiyacının bir ürünü mü ? Yani bende kendi yansımasını görmek, kendisini bilmek için mi yazıyor beni ? Eğer öyleyse işim zor
Sayfa 110 - Can Yayınları 7. baskı·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2017 63. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Sakın
Şunu da unutma ki, yeryüzünde gecikmişliğin ilacı yoktur.
Sayfa 83 - Everest·Kitabı okudu
Nafile
Koşarsın koşarsın da varamazsın hani ; içindeki umut, varamadığın kadar büyür. Sen bakarsın ışıltıyla. İleriye uzanırsın (uzanmak istiyorsan yalnızca), uzandıkça da kolların uzar babam uzar... Gene de boşluğu avuçlarsın hep; düşünü düş yapan boşluğu
Sayfa 63 - Everest·Kitabı okudu

A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2017 62. kitabı
Ahmet Ümit
7.5/10 · 15,1bin okunma