Atatürk, Türkiye Cumhuriyeti tarihi ile ilgili yazılmış çok güzel bir eser. Okurken çok keyif aldım. Fakat kitabın son kısımlarında çok tekrara düşmüş. Bunun haricinde sanki kendim Atatürk’ün çocukluğundan ölümüne yaşadığı süreçte beraberdim. Falih Rıfkı’nın kalemi kitabı elimden bırakamamış sağladı. Atay’ın sözü ile bitirmek istiyorum. “ Gazi’nin eserlerini devam ettirecek olanlar, Gazi’nin başarma metotlarının neler olduğunu öğrenmelidirler.”
Kadınlar genellikle gün içindeki zamanlarının yüzde 80’ini yaratıcı hayatlarını sekteye uğratan işler yapmaya harcayarak duyarlı olmaya çalışan sanatçılardı.