Sevgi

Sevgi
@csevgi
Kimsen yoksa kimseyi hayatından çıkaramazlar...
Sayfa 75
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes sırıtıyor az biraz, ama kimse mutlu değil...
İnsan da doğar, çürümek için..
“Var” ile “vardı” arasındaki fark kapanmayacak bir yarık gibiydi.
Görmek istemeyenler kadar kör olan kimse yoktur.