Ölümün kalıcılığını düşünüyorum. Sonsuza kadar ölü olmayı düşünüyorum. Nedense bu düşünce, yani sonsuza kadar ölü olma düşüncesi, bir türlü aklımdan çıkmıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer kişinin uyduğu, davranışlarını biçimlendirdiği, hayatını düzenlediği sistem, nizam;
a- Allah'ın kanunlarından bir kanun ise, kişi Allah'ın dini üzerinedir.
b- İdarecilerin, liderlerin otoritesi ise, kişi liderlerin dini üzerinedir.
c- Şeyhlerin, din adamlarının, bilginlerin otoritesi ise kişi onların dini üzerinedir.
d- Ailenin, aşiretin ya da toplumun otoritesi ise, kişi onların dini üzerinedir."
Yaşlanma, sevdiklerini kaybetme ve dostlarından uzun yaşamının asıl acı yanının sizi inceleyen gözlerin bulunmaması olduğuna inanırdı ;hiç kimsenin dikkat etmediği bir yaşamdan duyulan dehşet ...