Damla Tezel

Damla Tezel
@damlatezel
Çanakkale
Antalya, 23 Eylül
11 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Zamanların hem en iyisi hem de en kötüsüydü. Bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hem de umutsuzluk kışı. Her şeye sahiptik hiçbir şeyimiz yoktu..
Reklam
Ben onun kedi olduğu kadar İnsan olsaydım - Onun gibi daha çok insan olsaydı Dünya Başlayabilirdi.
Sayfa 20
Güneşe gözlerini dikip bakarsan gözün bozulur. Gözlük takıp bakarsan güneş bozulur... Özdemir Asaf
1000Kitap
Yaşamak ne garip şeydir. Gelirsin dünyaya, kalacakmış gibi yaşarsın, ummadığın anda bohçanı toplar çıkarsın.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Kültür-Sanat