Biliyorsunuz yakın zamanda bir kalp krizi geçirmiştim, bu gece bir kriz gelse ve ölsem...
*Allah gecinden versin hocam. Allah uzun ömürler versin. *
Son anda, "Allah kahretsin, daha yazacağım kitaplar vardı!" şeklinde bir duygu içinde olmayacağım. "Demek ki böyleymiş, bu kadarmış," diyeceğim.