Ben bir dinamitim, insan değilim. Din kurucularnı animsatan bir yanım yoktur tüm bunlara karşın, ayaktakımının işidir dinler, dokununca dindar birine, yikamam gerekir ellerimi. İstemiyorum "inananlari"; biraz acımasızım kendi kendime inanç konusunda bile, öyle sanıyorum, yığınlar için değildir konuşmam benim..Ödüm kopuyor, korkuyorum, günün birinde ermişler katına koyacaklar beni diye. Ermişlerden daha iyi bir dolandırıcı gelmemiştir çünkü.