Ne Mutlu Türkçülüğün Esaslarını okuyana.
Ziya Gokalpten okudugum ilk kitap, hayran kaldım zekasına bilimine ve dusuncelerine...kitabı okuduktan sonra da Türklerin geldigi noktaya uzulup utanmamak elde degil. Her Turkün gözunu ancak boyle bir eser açabilir, kuru sözlerle Türkçülük ve Türklüğün olmadığı idarak edeceksiniz...
Okusam mi demeyin hemen alıp sarılın kitaba.
Ziya Göpalp'e saygı ve minnetle.
Okurken ilk baslarda çok sıkıldım, isimler olaylar devrik cumleler kavgalar, zamanla alıştım, günlük rutin okumalarla kitabı bitirdim..Bu kitabı okurken kendinize yapacağınız en büyük kötülük 1, kitabı hemen okuyup bitirmek 2, not tutmamak olur...ilyadada çok fazla bilgi vardır, ve bir külturden cok fazla sey görürsünüz..Neden okumalıyız, Antik yunan ve Tanrılar adına cok fazla bilgiye sahiptir ilyada, çok şeyler ögrenirsiniz, ufkunuzu açar, aynı zamanda bir tarihi ögrenirsiniz, kültürü, medeniyeti, insanların neye üzülüp neye sevindiklerini ögrenirsiniz dahası sürekli ögrenirsiniz, gerçege yakın olan bu destansı eserde neyij gercek neyin destansı anlatıldıği anlamak cok zor degildir...Homeros'a saygıyla...