📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“keşke hiç olmasaydın şu dünyada, keşke sana hiç rastlamasyadım, keşke canlı bir varlık olacak yerde esinli bir ressamın yarattığı bir tablo olsaydın. o zaman resminin önünden hiç ayrılmaz, sonsuzcasına sana bakardım… öper, öperdim seni. sonsuz güzel bir düş gibi seni yaşar, seni solur ve… mutlu olurdum. başkaca hiçbir isteğim olmazdı hayattan.”
onun gidişini, bomboş yolda, tarlalar, tapınaklar arasında yiten küçük arabayı izlerken, ne garip, gelecekteki sevgilerin de, yaşamın da gidişini izler gibiyim.
ölüyü gömmek de dostluk, aşk gibi kavramları yalanlayan en büyük doğa geleneği. ki bu gelenek hayatta kalana unutmayı emrediyor. unutmak için toprağa gömmeyi. yoksa korkutuyor cesedi. çürütüyor gözlerinin önünde artık nefes almayan, dostunu sevgilini...